Tuli aika huone otsikko, mut en keksiny mitään kivempaa täl kertaa. Eilen me suunnistettiin liikassa. Se oli ihan tyhää, koska kaheksn aikaan maanantai aamul ei kovin usein tee mieli rämpii märäs mettäs. Sitte mä menin valitsemaan valinnaisekski liikan, eli mul on perjantai aamullaki kaheksan aikaa liikkaa. Huoh.

Eilen mä sain vihdoin jotain järkevää aikaseks ja ilmottauduin riparil. Se oliki kiinnostava tieto. Tänään meil oli kuvista ja pirrettii sellasest kipsimallist Kleopatraa. Se ei ihanonnistunu mulla ihan hyvi, joten heitin sen pois vaiks se sanos et se täytyy säästää, mut ku se sanos et se saattaa vaikuttaa numeroon, ni päätin et on parempi et se luulee et oon ollu pois ku et oon saanu sellasen töherryksn aikaseks. Emiliallakaan se ei ihan onnistunu, ni sit se piirsi sille parran ja nimes sen kleoparraks. 

Sitte tänään tein lihakeittoo, mikä oli aika tylsä ja pitkä jutska. Se kesti kaks tuntii ja mun piti melkeen koko ajan istuu siin vieres ja miettii et oisko sittenki pitäny pilkoo porkkanat eri taval jne.

En taaskaa laita tänne mitää kuvii, koska en oo kuvannu taas mitään, mut site taas ku löydän kameran jostain ni laitan tänne jotain kivaa. =)