Okei tolla otsikolla o kaks merkitystä: eka alkuperänen oli että vihdoin pääsen näissä kesämuistelmissani tähän kohtaan, josta kerron pian ja se toinen uudempi merkitys on et vihdoin tajusin et miten saan tähän kuvan, ku oon jo kaks kestaa kirjottanu suunnilleen tän saman jutun, mut se on aina kadinnu, ku oon yrittäny lisätä kuvaa, mut nyt tajusin et miten saan sen lisättyy ilman et tää katoaa.

Eli palataan ekaan aiheeseen eli pääsin vihdoin tähän kohtaan, jossa voin kertoa, että oltiin 12.7 kattomassa Alexander Rybakia särkänniemessä Idan ja Emilian ja meiän perheen kanssa. Ja nyt vihdoin tohon alle toivottavasti ilmestyy kyseisen henkilön kuva.

Eli toi on niist harjotuksist ja se on mun ottama kuva, jonka huomaa sen huoneudesta, mutta

täs on meijän iskän ottamii kuvii (2), joist huomaa, et ne ei oo mun ottamii, koska ne on nii hyvii.

 

 

  ja olihan siel muitaki kuuluisuuksii, jotka kylläki on aika kärpäsenkakkoja verrattuna tohon ekaan ( kärpäsenkakalla en tarkoita jotain ällöttäävää, vaan pientä, kute kärpäsen kakalla on usein tapana olla)

Elikkä tässä on Koop Arponen ja taas on mun ottama kuva. Ja " Kyllä se Kuuppikin sieltä varmaan tulee" sanos se järjestyksen valvoja.

Ja olihan siel viel Laura Voutilainen, mut siit ei oo mulla kuvaa.

Ja sitte täs on pari kuvaa niist ihanist laitteista, joita me testattiin idan ja emilian kanssa. Eli Tyrsky, joka oli ihan liian lyhyt verrattuna siihen puleen tuntin, joka me siihen jonotettiin.

 Ja sitte on Half pipe, johon onneks uskalsin tänä vuon jo mennä. 

Ja sitten me oltiin Jennan kanss muumimaailmas ja siel oli tosi muumimaista. Ja kuvissa on muumimamma ja Edvart.

 

Ja täs on muuten kuva viel Tornadosta, joka on otettu Näsineulasta.

Ja sitte on viellä siili, joka oli jossain leirintä alueella,jonka nimeä en nyt vaan onnistu muistamaan. Se oli vaik kuin kauan siin kerällä, ku yks koira haukkus sitä ja sit ku se vihdoin onnistus niinku liikahtamaan, ni se meni jo nii nopsaa, et en saanu yhtää kunnollist kuvaa.

Ja sitten vielä lopuksi ketunleipiä.

Se otsikko tais olla ihan aiheellinen, koska huomesin et käytin kyseistä sanaa aikas useesti ja nyt Vihdoin mä lopetan ;)